Job 21 van 31


Report this listing

Solliciteren



Service Desk Agent


Functie

Onze klant te Zaventem is een bekende speler in het leveren van beveiligingsoplossingen in verschillende sectoren.


Jobomschrijving

Hou jij van contact met klanten? En zit je vol frisse ideeën? Als jij meteen ‘ja’ geantwoord hebt op deze vragen, dan past deze vacature als Service Desk Agent in Zaventem perfect bij jou. Solliciteer snel!  Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, maar je bent ook nog zoveel meer. Deze taken horen ook bij je takenpakket als Service Desk Agent:

  • Je verzorgt de in- en uitgaande telefoonoproepen van en naar klanten en field engineers.
  • Je behandelt de aanvragen tot interventie en volgt deze op samen met de geplande, preventieve onderhouden.
  • Je geeft de uit te voeren opdrachten door aan de field engineers.
  • Je maakt bestekken op van de nodige wisselstukken en je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de online tickets.
  • Je zorgt voor de interactie tussen dispatching en collega's.

Jouw profiel

.

Aanbod

Wat biedt onze klant je aan als Service Desk Agent?
  • Je komt als Service Desk Agent terecht in een werkomgeving waar er heel veel nood is aan frisse ideeën en mensen die actief deelnemen en initiatief tonen.
  • Je werkt 40u per week volgens een vast uurrooster van 8 tot 17u met een uur middagpauze.
  • Na een inwerkperiode kan je tot 2 dagen per week thuiswerken.
  • Je ontvangt een loonpakket aangepast aan jouw ervaring en competenties.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen.
  • Je geniet van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en ecocheques.
  • Je komt terecht in een aangename kantoorruimte die volgens een open-space concept is ingericht.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht